Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kotak's Fan

Monday, September 21, 2009

Raya Di RumahKu!

selamat.. selamat hari raya..
ewah siap ade lgu hehe
salam aidilfitri korang sume!
gembira btol dapat braya ng family
mn x dah 2 taon aku xraya ng fmily
da mcm ank perantau lak
hahak
tape
raya kali neh lbeh bmkna
hari rya pertama jew
dri pagi smpai petg
aku mkn ketupat ng ayam kicap
6x babe!
rekod terbru neh
kueh2 aku xmnt sgt
plg x pon feberet aku
btang buruk ng cornflakes
ni mmg xsempat raya ke-2
da setel 1 balang aku kejekan
hari raya pertama
bgon awal
pas sboh xtidow da
gosok bju
nek lenguh tgn aku
mn x
bju mak ayah
adik2 aku
tgh2 gosok ade jew
"ain, tlog ea. 1 jew.."
mmg 1
tp klu da 40 org ckp cm2
xkew mcm dobi aku neh..
bhgian dapo mmg aku xsentuh laa
hee
part plg best
tiap2 taon mmg wajib wat
bermaaf2an dgn setiap ahli kluarga
aku ekceli xske part neh
mesti sedey2
tp alhmdulillah
aku bjaya menahan sebak didada
hahak
uncle baba aku mmg kuat sycho
ceh!

hahak, org sedey
aku epi jew
bonda aku siap gelak agik
kik3


ni pic aku bersama adik aku
eni ng ekin
tema kitorg taon neh
adek badek kale ijo

jgn jelez
mmg byk wet rya kitorg collect
ni bru suku
ade dkt seguni jgk r collection kitorg
kik3
sape ckp
dah besa xdpt wet raya??

No comments:

Related Posts with Thumbnails