Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kotak's Fan

Tuesday, September 8, 2009

Carik Korang..T_T.

..aku dah penat..
..penat crik korang..
..nk promot blog neh..
..ekceli dpt idea nk wat sbb tgok ade kelas len wat..
..bkn tiru, copy jew ea...
..idea neh ok wat..
..korg mst bz..
..mn ade msa nk msg, pe tah ag nk call..
..klu on9 kt YM, frienster, mspace, facebook..
..tu pon tenggelam timbul..
..ade gak yg xcontc tros..

..tuka nom fon pon ade..

so
..aku wat la blog neh..
..dapat laa kite share life skunk..
..pe cer korg skunk..
..blaja cane..
..raya nnt ktne..

..hepi kew..
..sedih kew..
..da rancang nk bina sejid kew..
pape jew ttg life pas mtrix neh
plz, 1 pon jadik laa
..2 dah abeh malas da..
..at least aku tao korang still alive hu3..
..klu da mati..
..ley arh consder ag..
..aku xde arh kejam no..
hu3
..rerakan yg bc neh..
..nnt tlog arh gtao member2 kite yg len ea..
tenkiu to nobi
-kije mempromot mende neh-
..xsmpai sari da full inbox aku dgn email bebudak neh..
..2pon sbb ade udang balek mee..
..hik3 tol x??..
amcam bie, bisnes ade maju? kik3

..nnt ade yg nk fly..
..jauh tuu.. Align Centergudlux syiro!


..klu korang xreti nk guna blog neh..
..ade masalah kew..
..jgn memalu..
..gtao aku..
..ade no fon kn??..
..aku xtuka no agik..
..don wori..
..nama pon dak sofwre hehe..
..nk tunjok pakar sket..

No comments:

Related Posts with Thumbnails