Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kotak's Fan

Saturday, September 12, 2009

BEST giler......


huhu.....

JGN JELEs.....huahua....

nie r gmbar kitorg mse g time square ritu....

dpt r jugak kitorg borak2 psl khidupan msing2....

heh....

smpat r jugak kitorg JALAN2 g bli KASUT RUSH n g TGK WYG.....

tp mase time nak BERBUKA...pnat noe ktorg cri tmpat restoran....TURUN nek LIF....sume FULL....last2 adelah kedai...ape ek name VIVO kot.....ade tmpat ksong....itupown kena kongsi2....
aq lak dah buat muke SEPOSEN sbab air xsmpai2......huahua.....
KITORG g T.S nie pown bukan g SHOPPING@ pown....
sajer je nak jumpa2.....
tapi aq g pown sebab nak g kdai cenderamata SUJU je.....
rambg mata gla....mcm org JAKUN dah aq kat ctu....
nseb bek r ader RUSH n NOBIE kat ctu....kalau x....xnak BALIK dah kot....
LPas mkn jer kitorg trus je blik....i2 je pown....
nant lpas raya maybe kitorg nak jumpa ag....
hrap2 ader r ramai yg JOIN....
emmm....itue jer r akue nak citer....
pada RUSH....jgn lupa KEK SARAWAK aku....
huhu...
: )

3 comments:

KnOwNoe said...

eyhh..
mane muke aku???
ahahah
sori r weh..
mak aku x bgik aku kua g jaoh2 xdop teman..
dy takut jadik kes macam kat mtrx dlu..
kne curik dompet..
ko xpe la sue..
eush ade..
xpe2..
lpas raye kt gthering besame ok!!
mid!!!
amacam??
tu je mmpu aku g..
huuhuhuh
lpas raye??
kt ajak la ramai lg dak h1p8..

sUe : ) said...

okies....nant aku plan ag kita nak jumpa bila lpas raye....
jgn r sdey.....
nant kita jumpa k....

✖sLap mE pLz!™✖ said...

muke aq mn??
ceh. . kunun jelez r. .
xpon.. huh..
wawawa~ nk ikot!!!1

Related Posts with Thumbnails