Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kotak's Fan

Tuesday, December 22, 2009

fuhh...lega rasanya bila kita suka apa yang kita nak...

AKHIRNYA...dapat juga aku dalam bidang aku...setelah menderita setahun dalam bidang sains yg memeningkan kepala dan telinga menjadi parah....

sains memang tidak dinafikan memerlukan satu sistem belajar yang penuh dengan pemusingan dan pemeningan kepala hotak sehingga ada yang jatuh sawan dan kemudian terus koma seketika. ada juga yang terus diamsukkan ke unit kritikal rawatan mental psikiatri.

apapun, aku berjaya survive. at least, tak lah gagal macam sesetengah orang. dapatlah aku menyambung degree walaupun bukan dalam bidangku pada mulanya.

akhirnya....AKHIRNYA.....akhirnya...setelah berhempas pulas dan merayu untuk mendapatkan kos yang aku nak....UITM menjadi pilihan utama...
pergh...mmg best bila masuk sini....orientasi x lah seteruk masa matrik dulu...ataupun masa masuk UMT dulu...ataupun lg...masa masuk KUIM dulu....fasi2 mmg best...sbb...utk bdk law...fasi majoriti bdk law....so....kitorang dpt rmai backup....hehe.....
apepun, law...x lah seteruk biology, kimia mahupun add math(yg amat menyakitkan). biarlah apapun org nak kata...lari bidang ke...ape ke...mampus la....hehe
tapi....law....adalah darah aku.....daging aku....mmg x bleh dipisahkan...
kalau sume org asik nak jadi saintis...kalau sume org asik nak jadi doktor....kalau sume org nak amik bidang sains je....hmm....sudah pasti malaysia akan lenyap daripada demokrasi dan kemasyhurannya....
lagipun, cukuplah abang aku dalam bidang sains, kakak aku dalam bidang bahasa, dan biarkanlah aku dalam bidang aku,,....perundangan dan politik......
aku....sedang mendatang utk mencanak kes2 jenayah dan sivil.....yang sedang menantiku dalam tempoh 6 tahun akan datang....aku.....juga....sedang mencari kes2 politik utk aku hujjahkan di mahakamah tinggi dan persekutuan serta rayuan...demi kemaslahatan umum....
apapun, i'll make sure that, NO PRIMA FACIE kpd sesiapa yg nak mendakwa anak guamku!!
-islamboli-meshall.blogspot.com-
-jihadmalaya.blogspot.com-

No comments:

Related Posts with Thumbnails