Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kotak's Fan

Friday, October 2, 2009

Transfomation of Kotak

haa shocked??
jgn2 klik2 agi
mmg btol ni laa blog bru kite
dgn wajah baru



sempena sebulan kajian & eksperimen aku
sume pon bjalan dgn lancar
aku rsa kite da ptot wt transfomasi
da mcm AF lak hu3..

amcam?
cun x??
ko rg ley bg komen
or pe saje nk share pe korg nk
aku ley add kt blog neh
supaya blog kite
maju
jaya & sukses




akhirnya
stelah sehari suntuk
tanpa mkn & minum
juga mandi
dapat aku mngedit blog neh
xde la pink cam dlu
too girlie tol x??
tgok pon xslera hu3

tapi..
ade tapi neh
yelah setiap yg baik ad buruknya
korg jgn salahkn aku
blog baru neh komplicated la sket
sy budak baru blaja



klu view blog da xde link auto
log out
dashboard
new post
pasan x??
so bila korg view blog
sila bkak kat new tab/window k
utk mnyenangkn korg view dashboard

ape pon
kite da ade new look yg advance sket
nk tunjok kt org pon xde r segan sgt
hehe
jom bergembira
posting blog korg
kt kotak H1P8!
..sukses..

2 comments:

sUe : ) said...

ingatkan salh msuk td,,,,em bagus gak ader transformation baru...^_^

Teja Evalea said...

haha.. ok la..
wat jga air muke hahak..

Related Posts with Thumbnails